Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

Regulamin

Sklepu Internetowego NovaTruck.pl

  • 1. Definicje

Pojęcia pisane wielką literą w niniejszym Regulaminie będą miały następujące znaczenie:

  1. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje Zamówienia.
  2. E-sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.novatruck.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Towary.
  3. Sprzedawca – spółka Nova BioLab spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Gdańska 49a, 01-633 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000838142, posiadająca NIP 1182208421 oraz REGON 385940578 z kapitałem zakładowym 500.000,00 zł, e-mail: kontakt@novatruck.pl.
  4. Towar – produkty prezentowane w e-sklepie.
  5. Umowa – umowa sprzedaży Towaru zawierana pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem na podstawie zaakceptowanego Zamówienia. Warunki Umowy określa: (i) treść Zamówienia; oraz (ii) treść niniejszego Regulaminu.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, określające rodzaj i liczbę Towaru.

 

  • 2. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa prawa i obowiązki Klientów w związku z korzystaniem z e-sklepu, w tym określa:
    1. warunki i zasady składania przez Klientów Zamówień drogą elektroniczną w ramach e-sklepu oraz
    2. zasady zawierania Umów sprzedaży Towarów w ramach e-sklepu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  2. Sprzedawca i Klient zobowiązani są do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  3. Wygląd i zawartość e-sklepu stanowią własność Sprzedawcy i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Klient wyraża zgodę na związanie postanowieniami Regulaminu we wszelkich transakcjach dotyczących zakupu Towarów od Sprzedawcy.

 

  • 3. Warunki korzystania z e-sklepu
  1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. korzystania z e-sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    2. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, niezgodnych z dobrymi obyczajami ani powszechnie uważanych za obelżywe,
    3. korzystania z e-sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
    4. korzystania z e-sklepu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności), praw własności intelektualnej i wszelkich przysługujących im praw,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach e-sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
  2. Korzystanie z e-sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej; Firefox w wersji 3.6.4 lub nowszej; Chrome w wersji 8 lub nowszej; Opera w wersji 10.60 lub nowszej; Safari w wersji 5.0 lub nowszej lub inna przeglądarka internetowa obsługująca technologie HTML5, CSS3 oraz JavaScript;
    2. dostępu do sieci Internet;
    3. ponadto Klient powinien posiadać numer telefonu komórkowego, na który będą wysyłane informacje o możliwości odbioru paczki.
  3. Warunkiem korzystania z e-sklepu jest zapoznanie się z treścią oraz akceptacja Regulaminu.
  4. Podczas wyszukiwania towarów w E-sklepie ukazują się Towary począwszy od najbardziej trafnych do danego wyszukiwania Klienta.

 

  • 4. Warunki zawarcia Umowy
  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru należy na stronie e-sklepu dokonać wyboru dostępnego Towaru i złożyć elektroniczne Zamówienie, podejmując kolejne czynności w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
  2. Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe jest po akceptacji niniejszego Regulaminu.
  3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru.
  4. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczna jest akceptacja i potwierdzenie przez Klienta wszystkich jego istotnych elementów, akceptacja treści niniejszego Regulaminu oraz naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
  6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert zakupu Towarów przez Klienta. Ceny i opisy Produktów są wiążące z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta.
  7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy poprzez wypełnienie i przesłanie do Sprzedawcy formularza Zamówienia za pomocą narzędzi informatycznych dostępnych w ramach e-sklepu. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie Zamówienia Klienta. Umowa jest uważana za zawartą z chwilą złożenia przez Sprzedawcę oświadczenia woli o przyjęciu Zamówienia. Sprzedawca może odmówić złożenia oświadczenia o akceptacji zamówienia w przypadkach określonych w pozostałych postanowieniach niniejszego Regulaminu jak również w przypadku wyczerpania zapasów wybranego przez Klienta Towaru.
  8. Potwierdzenie otrzymania oferty Klienta oraz oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia, Sprzedawca może przesyłać łącznie, na wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia adres e-mail.
  9. Umowa sprzedaży Towaru zawierana jest w języku polskim.
  10. E-sklep nie prowadzi sprzedaży hurtowej. W przypadku złożenia przez jednego Klienta w ciągu 30 dni jednego lub więcej Zamówień na łącznie więcej niż 3 sztuki tego samego Towaru lub Zamówień na łącznie więcej niż 20 sztuk różnych Towarów, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania takiego Zamówienia lub do jego realizacji na indywidualnie uzgodnionych z Klientem warunkach.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenia złożenia Zamówienia wraz z treścią niniejszego Regulaminu w utrwalonej formie pozwalającej na jego zapisanie, otwarcie i odczytanie w czasie późniejszym.

 

  • 5. Ceny produktów i promocje
  1. Ceny Towarów na stronie e-sklepu zamieszczone przy Towarze podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają informacji dotyczących kosztów przesyłki oraz ewentualnych opłat celnych, które podawane są oddzielnie przed złożeniem Zamówienia.
  2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena Towaru podana w Koszyku w chwili składania Zamówienia przez Klienta na stronie e-sklepu.
  3. W przypadku Zamówień składanych w ramach obowiązujących promocji są one realizowane z uwzględnieniem rabatów wynikających z warunków konkretnej promocji, obliczanych od regularnych cen Towarów z chwili składania Zamówienia.
  4. W przypadku sprzedaży w ramach ogłaszanych promocji e-sklep zastrzega możliwość wprowadzenia ograniczeń ilościowych w sprzedaży Towarów tego samego rodzaju (np. określenie maksymalnej liczby egzemplarzy tego samego Towaru). Ograniczenia, o których mowa powyżej, określane są w warunkach promocji.
  5. W przypadku ogłoszenia promocji lub wyprzedaży zostanie również podana cena najniższa z 30 dni przed obniżką.

 

  • 6. Formy płatności, warunki dostawy
  1. E-sklep udostępnia następujące formy płatności:
    1. Płatność online. Jest to płatność z wykorzystaniem karty płatniczej (Karty płatnicze: Visa i MasterCard.), przelewu online, lub systemu płatności mobilnych Blik. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. PayPro S.A.jest również operatorem kart płatniczych. W przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni Zamówienie zostaje anulowane.
    2. Przelew na rachunek Sprzedawcy (przedpłata): rachunek i dane do przelewu Klient otrzymuje na podany adres e-mail. W przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni Zamówienie zostaje anulowane.
  2. Wyboru formy dostawy zakupionego Towaru Klient dokonuje w trakcie składania Zamówienia.
  3. Informacja o kosztach dostawy dotycząca konkretnego Zamówienia dostępna jest w trakcie jego składania. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy oraz o ewentualnych zwolnieniach z kosztów dostawy, dostępna jest na stronach e-sklepu.
  4. Przy odbiorze przesyłki z Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub samego opakowania, Klient może odmówić odbioru przesyłki i powinien zwrócić się do przewoźnika o sporządzenie protokołu szkody.
  5. Sprzedawca do każdego zrealizowanego Zamówienia wystawia na dane podane przez Klienta w Zamówieniu fakturę w formie elektronicznej i doręcza ją na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  6. Klient nabywający Towary w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (potocznie „kupujący na fakturę”) powinien w trakcie składania Zamówienia w zakładce „dane do faktury” podać swoją firmę, jej adres oraz numer identyfikacji do celów podatkowych (NIP). Sprzedawca może odmówić wystawienia faktury lub jej korekty w razie braku lub błędnego podania numeru NIP Klienta.

 

  • 7. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  1. Klient będący osobą fizyczną, jeśli zawiera Umowę bez związku z wykonywaną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową (Konsument) jak również zawierający Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.
  2. Wskazany w punkcie powyżej termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru. Datą wydania Towaru jest data jego odbioru przez Klienta lub data jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o skorzystaniu z tego prawa np. za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu odstąpienia od umowy stanowiącym załącznik do Regulaminu. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, ale gwarantuje, że Sprzedawca jednoznacznie zinterpretuje wolę Klienta.
  5. W razie skorzystania z prawa odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Do czasu zwrotu Towaru Klient odpowiada za zniszczenie i uszkodzenie Towaru lub inne zmniejszenie jego wartości, chyba że było to niezbędne do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności Towaru.
  6. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: NovaTruck Sp. z o.o. ul. Wałowicka 10a, 02-451 Warszawa.
  7. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Koszty te zależą od wybranego przez Klienta operatora pocztowego.
  8. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi uiszczoną kwotę obejmującą cenę Towaru oraz koszt wysyłki Towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy – zwykła wysyłka za pośrednictwem operatora pocztowego). Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem kwot opisanych w zdaniu poprzedzającym do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta) dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tym samym sposobem, jak wybrana przez Klienta forma płatności przy składaniu Zamówienia, chyba że Klient składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy wskaże numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.

 

  • 8. Dane osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę opisane zostały w Polityce prywatności dostępnej na stronie e-sklepu.

 

  • 9. Reklamacje
  1. Reklamacje Klient może zgłaszać pisemnie na adres Administratora lub mailowo na adres: kontakt@novatruck.pl
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
  3. Sprzedawca rozpozna reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  4. Sprzedawca i Klient wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy na zasadzie rękojmi za wady Towaru, stosownie do art. 558 § 1 KC. Postanowienia zdania poprzedzającego nie znajdują zastosowania w przypadku umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem, wobec którego Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru, przez które należy rozumieć niezgodność Towaru z Umową, na zasadach określonych przepisami prawa stosownie do art. 556 i nast. KC oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

 

  • 10. Usługi nieodpłatne
  1. Poza sprzedażą Towarów w ramach e-sklepu Sprzedawca również za pośrednictwem strony internetowej novatruck.ploferuje następujące usługi nieodpłatne:
    1. prowadzenie konta użytkownika;
    2. umożliwienie zamieszczania opinii o Towarach;
  2. Klient ma prawo do założenia konta użytkownika w ramach e-sklepu. W ramach konta użytkownika klient może zdefiniować swoje adresy dostawy oraz skonfigurować metody płatności celem przyspieszenia procedury składania Zamówień i zawierania Umów. W ramach konta użytkownika klient może również przeglądać historię składanych Zamówień.
  3. Celem założenia konta użytkownika Klient musi jedynie podać adres e-mailowy, który zostanie powiązany z tym kontem. Klient odpowiada za bezpieczeństwo danych dostępowych do swojego Konta i powinien zabezpieczyć je przed dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
  4. Założenie konta użytkownika nie jest konieczne dla składania Zamówień i zakupu Towaru w e-sklepie.
  5. Klient może w każdym czasie, nieodpłatnie zażądać usunięcia Konta poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Sprzedawcy w ramach Konta bądź pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy.

 

  • 11. Rozwiązywanie sporów i postanowienia końcowe
  1. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień́ oraz w sprawie sporu między nim, a Sprzedawcą, zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  2. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  3. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem ani przedsiębiorcą na prawach konsumentach a Sprzedawcą, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. Umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu i zgodnie z nim powinny być interpretowane, co nie narusza właściwości prawa obcego w przypadku zakupów dokonywanych przez Konsumentów nieposiadających miejsca zamieszkania na terytorium Polski.
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w stopce strony głównej e-sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  6. Sprzedawca zachowuje prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie, przy czym wszelkie zmiany pozostają bez wpływu na Zamówienia złożone przed momentem opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie e-sklepu. W procesie składania Zamówienia każdorazowo wyświetla się aktualna wersja Regulaminu.
  7. Żadne postanowienia niniejszego Regulaminu nie powinny być interpretowane w sposób sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności nie powinny być interpretowane jako ograniczające lub wyłączające uprawnienia Konsumenta, jakie wynikają dla niego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, gdyby okazało się, że jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu jest niezgodne z przepisami chroniącymi interes Konsumenta – w stosunkach prawnych między Sprzedawcą a Klientem będącym konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosuje się właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego z pominięciem niezgodnych z nimi postanowień niniejszego Regulaminu.
  8. Załącznikiem do regulaminu jest wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  9. Sprzedawca ma prawo czasowo zablokować lub usunąć Konto danego Klienta w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub Regulaminu po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Klienta do zaprzestania naruszenia - wystosowanym drogą mailową na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta - w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, jeżeli mimo to Klient nie zaprzestał naruszenia.
  10. Sprzedawca ma prawo czasowo zablokować lub usunąć Konto Klienta bez wezwania, jeżeli jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa Sprzedawcy, Klienta lub osób trzecich.
  11. Każdorazowo, w przypadku czasowego zablokowania lub usunięcia Konta Klienta, Sprzedawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Klienta - drogą mailową na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta – wraz ze wskazaniem przyczyny blokady lub usunięcia Konta oraz – w przypadku blokady Konta – czasu trwania blokady.
  12. Sprzedawca może usunąć Konto bez przyczyny z zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia. Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone Klientowi w formie dokumentowej drogą mailową na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
  13. W przypadku, gdy Konto będzie nieużywane przez Klienta nieprzerwanie przez 5 lat, Sprzedawca może je usunąć bez przyczyny i bez zachowania terminu wypowiedzenia, o którym mowa w ust. 14 powyżej.
  14. Usunięcie Konta w żadnym przypadku nie wpływa na realizację zawartych za jego pośrednictwem Umowy Sprzedaży Towarów.
  15. W ramach usług zamieszczania opinii o Towarach, Sprzedawca umożliwia Klientom zamieszczanie opinii o Towarach dostępnych w e-sklepie.
  16. Zamieszczanie opinii jest dobrowolne i jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Klienta na nieodpłatny wgląd do treści opinii przez innych Klientów e-sklepu oraz Sprzedawcę.
  17. Celem opublikowana opinii o Towarze, Klient wprowadza treść opinii oraz swoją nazwę, pod którą będzie wyświetlony komentarz i potwierdza zamieszczenie opinii o Towarze. Przy zamieszczaniu opinii Sprzedawca umożliwia Klientowi zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności. Brak złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią w/w dokumentów i ich akceptacji uniemożliwia zamieszczenie opinii o Towarze.
  18. Opinie nie mogą zawierać treści niezrozumiałych lub o charakterze bezprawnym, w szczególności: (i) naruszających prawa jakichkolwiek osób trzecich; (ii) nawołujących do nienawiści; (iii) obraźliwych, sprzecznych z prawem i obyczajami, zwłaszcza zaś wulgaryzmów; (iv) zawierających dane osobowe; (v) promujących systemy totalitarne; (vi) reklamowych i marketingowych; (vii) pornograficznych, (viii) zawierających linki do innych stron internetowych.
  19. Opinie publikowane są w e-sklepie przy opisach Towarów, których dotyczą, w terminie do 7 dni od daty ich zamieszczenia, na czas nieoznaczony. Klient ma prawo żądania usunięcia swojej opinii w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania. Żądanie usunięcia opinii należy kierować na adres drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
  20. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezamieszczania lub usuwania opinii naruszających przepisy prawa lub Regulamin.
  21. Zamieszczając opinię o Towarze, Klient udziela Sprzedawcy nieograniczonej w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie, rozpowszechnianie, utrwalanie, publikowanie, kopiowanie i wykorzystywanie tych opinii oraz zapewnia, że treść opinii nie narusza jakichkolwiek praw autorskich osób trzecich.